• 1963 • Основан Пловпут. Прве пословне активности биле су везане за обележавање пловних путева. Пре оснивања Пловпута, ове активности биле су у надлежности Дирекција речног саобраћаја.
• 1964 • Почетак снимања водног дела попречних профила ехологом компаније Атлас из Бремена.
• 1968 • Увођење система радарског обележавања.
• 1963 - 1970 • У овом периоду транспортовано је и уграђено 173.724м3 речног наноса. Урађен је 121 пројекат везан за инвестиционо-техничку документацију и извођачке радове.
• 1974 • Модернизација система обележавања пловних путева. Примењене су бове са радарским рефлектором, од легираног алуминијума и са електронским светлосним уређајем. Уједно, са сидара од ливеног гвожђа прешло се на употребу бетонских сидара која су имала мању масу и била су лакша за манипулацију.
• 1971 - 1980 • У овом периоду транспортовано је и уграђено 1.063.881м3 каменог материјала и избагеровано је 925.916м3 речног наноса. Урађена су 224 пројекта везана за: инвестиционо техничку документацију, праћење развоја морфолошких промена у пловном путу, багеровање, обезбеђивање захтеваних габарита пловног пута и др.
• 1983 • Први рачунар у Пловпуту
• 1985 • Снимања воденог дела попречних профила Поларфикс опремом компаније Атлас из Бремена.
• 1981 - 1990 • У овом периоду транспортовано је и уграђено 600.416м3 каменог материјала и избагеровано је 1.237.550м3 речног наноса. У овом периоду урађен је 81 пројекат везан за: инвестиционо техничку документацијум праћење развоја морфолошких промена у пловном путу, студијске радове, багеровање, обезбеђивање захтеваних габарита пловног пута и др.
• 1995 • Набављена је опрема за снимање Мариматецх из Данске која се од претходних разликовала по томе што за одређивање позиције користи ГПС уређај што је омогућавало већу мобилност рада.
• 1991 - 2000 • У овом периоду транспортовано је и уграђено 43.841м3 каменог материјала и избагеровано је 615.400м3 речног наноса. Урађен је 51 пројекат везан за: инвестиционо техничку документацију, праћење развоја морфолошких промена у пловном путу, студијске радове, багеровање, обезбеђивање захтеваних габарита пловног пута и др.
• 2001 • Израда прве интернет презентације Пловпута
• 2002 • Израда прве електронске навигационе карте у Пловпуту.
• 2004 • Почетак употребе соларних светлећих уређаја за обележавање пловних путева. Прелазак на соларну енергију представља дугорочно техничко решење система обележавања пловних путева. Поред великих уштеда у енергији, овај систем омогућава и значајне еколошке ефекте.
• 2005 • Започет интензиван развој речних информационих сервиса.
• 2006 • Целокупан ток Дунава покривен соларним „Carmanah” лампама. Учешће у првом ЕУ пројекту - „MARUSE”
• 2007 • Отворен РИС центар у Пловпуту.
• 2008 • Целокупан ток Тисе покривен соларним „Carmanah” лампама
• 2009 • Почетак реализације пројекта имплементације РИС-а у Србији.
• 2001 - 2009 • У овом периоду транспортовано је и уграђено 8.198м3 каменог материјала и избагеровано 208.995м3 речног наноса (подаци до 2003. год.). У овом периоду урађено је више од 50 пројеката везаних за: праћење развоја морфолошких промена у пловном путу, багеровање и др.
У Дирекцији за водне путеве је у уторак 22. августа потписан споразум о пословно-техничкој сарадњи између Дирекције за водне путеве и Установе Студентски центар „Б...
У периоду од 19. до 23. јуна у Драчу (Албанија) је одржано више састанака везаних за водни транспорт и мултимодалност у организацији Транспортне заједнице....